October 11, 2010

My Stuff

my stuff...
hyep...long time no post....
hehehhe...actually saje nk update blog nie...


nak khabaq cikit psai barangan yg sangat sayang sangat...
saya sangat suke kumpulkan gelang tangan and bag..+ bag duit syiling
saya ade satu bag yg paling saya sayang ermm..bag tu da lima (5) tahun saya pakai..sice form 3
dulu pegi tuisyen kat pusat tuisyen bestari ke hulu-ke hilir saya angkut bag tu,,,
actually bag tu memang design die season cikit,,,(koyak2)
bag tu brand radio active punye..

dulu saya suka pakai brngan radio active...
skirt pon ade yg jename radio active,,,
i really like..


nak cite pasai gelang lak..
saya banyak gelang..tp say jarang pakai...
sya juga ade ipod nano apple..
ipod tu sy dpt hadiah...
dr mak sya..sebab mak sy tau sy suke dengr lagu...
saya pkai ipod mase sy form 4  lg..
bangga giler wey..semua nak pinjam..
bagi je la...
tp sekrg ipod tu dalame rosak..since masok kolej g..
sebab da lame sangat x charge,,disebabkan dule kat asrama xle bawa barangan elektrik jadi saya selalu nyorokan..bile time nak nyorokan charger,,saya mulele belit 1000 x..tu yg charger putus..
bukan pe..susa nak cr charger  kalo bukan satu set,,lg2 jename apple..
cari punye cari-punye cari da lebih tiga bulan x charge,,beli da jumpe kedai nak beli charger...
cina tu kate ipod da rosak...:(
best giler la ipod nie....30 gb bole simpan mcm2 video n gambr...







No comments: