October 19, 2010

senggugut or sengugut???

hye semua...saya baru je lepasa abes MUET speaking test yang mcm hampeh!!xmau ingat bende tu la..menyampas...erm saya nak cite pasal masalah perempaun cikit..(especially maslah sy).for ur information,,,,saya ni selalu je senggugut bila datang haid...kalo saya first day memang sakit giler sampai berguling-guling..memang sakit giler....tp n kalo kebiasaan sakit teruk pada first day,,,xkan diikot oleh da next daynye...kalo sakit biasa ,,,maybe sakit biasa tu akan berlarutan hingga hari terakhir...Senngugut adalah paling sakit sy rase,,,kebiasaan kalo saya nak menghilanhkanye...saya terpakse menelan 2 biji panadol aktive fast(ONLY ACTIVE FAST-2 BIJI OK)!,kalo x...memng xkan hilang la.....biasa senggugut yg sakit first day memakan mase selama 3-4 jam untuk sembuh...kekadang sy ponteng kelas sebab ni,,,,lantak r,,,da xtahan sanagt,,,sedih tau..dekat hostel ni saya tgk sy sorng je yg cronic....=(.biasa kalo sy amek ubat pan killer pon mcm xde effect...lg2 panadol color pink tu...lg xde kesan...(ONLY ACTIVE FAST PANADOL AJE SEBANYAK 2 BIJI BARU OK!!!!!!!!!!!!!!) xtau la ade effect pada sy or x..org kate org senggugut ni susah nak mengandung...betul kew???(YA ALLAH JAUHKANLAH>...)


ini antara symptom2-kekejangan perot...