January 31, 2011

Internship

assalamualaikum n a very gud evening... to all blogger n reader...:)
pertame sekali saya nak bg 100 x senyuman....:) untuk anda semua...
diam x diam da masuk bulan febuari da..erm... as the last year student of dip. tech. in pavement and highway construction saya perlulah menjalani latihan industri selame 5 bulan...untuk melengkapkan syarat2 pengajian dip. di KKTM...ngee..banyak bende nak share...:)
bermula pada 3hb januari 2011 dan akan berakhir pada 20 mei 2011...company yang sudi menerima saya adalah...IOS sdn. bhd...beribu pejabat di JB...n site office saya di UTHM..sebelah kolej saya....jalan kaki pun bole sampai...:P dan tajuk construction kat situ ialah: cadangan membina sebuah kolam renang bersaiz olympic, diving pool n sebuah block pentadbiran...nggeee.....mase 1st day sampai tgk2 site tu da 50% complete...:(! but staff kat sane semuanye baik2...sangat frendly..selalu belanje makan...:) kenyang saya....
hahhahhahahha...sanagt seronok!  banyak juga bende yang dapat saya belajar di site within 1 month nie...
erm...kepada sesiapa yang berada dlm bidang constrcution..kalo nak practical...apply la kat main contractor so that kite bole explore banyak bende...mcm IOS sdn. bhd ni memang sangat best la wey! 100* untuk IOS sdn. bhd...nak tau kenape?? sebab IOS sangat menjaga kebajikan pekerjanye....:)...penat la nak cite banyak...sampai disini lu ya...ape2 pun saya sediakan beberape gambar untk tontonan anda...


:: this is me::
 ha..moly: adalah warganegara bangladesh n merangkap sub con...die memang buat ak respect ngn die...kos die pandai bab drawing and all about construction semua die tau...n paling penting die pandai buat claim duit...:) n die telah menjemput ak untk berkerja dengan die afte practical...(belun dipikirkan lg)

n the blue colors t - shirt is kak farah..sub con engineer tp da berhenti da sekrg dan digantikan dengan izzudin..ade mase t saya kenalkan din yang sangat special:P
n paling penting sekali ialah mimie...mimie adalah site clark main con...die nie pandai menyanyi bak kate org kampung die..die ni primadona kampung parit bengkok...:)

:: ok la korang sampai sini je dulu...banyak kije nak kene wat g...:::
:: thank coz sudi membaca::
::: saya sayang semua orang::

7 comments:

fatinrehannayusoff said...

hehe.syok ah !!

pergh bangla jd sub con.
keje je ngan dia weyh.hehe

;)

nazirafarahinomar said...

heee..bestnya! :) aku kagum ngan boot ko! jeles3x sbb aku x berpeluang pakai high cut boots lagik!!! haha.

do ur best ye tqa!hati2x..

p/s: hehe,xleh share lah tqa..problem peribadi :pp hehe.

nuratiqah zainal abidin said...

:)
hahahha..
pk nak sambung blaja la...
maklum la..sem breaks da 4 bulan..
bole cari duit poket t!:)

Encik Blogger said...

hi hi hi... bkn main die ye

saidatul noor farhana said...

waaa...
comel ngan kasut boot tu...:)

nuratiqah zainal abidin said...

:)

intan.maisarah said...

suka booot tu