March 23, 2011

::my sticky friend::

::peace be upon you::

mula2 saya mahu berterime kasih kepada cik fara yang telah menginvite saya untuk join the contest
"my sticky friend"
 thank you cik fara:

okey...here we start..

the right is me,,n for sure the left is my sticky fren which is 
"sarinah binti md. sarip"
spell it right k,,
if not..she will throw a glass of water on ur face(joke)

saya mengenali die sejak memulakan langkah hidup di KKTM
kami memang classmate at first,,,n become more closer when kite org jadi roommate n statemate
pegi kelas same2,makan same2,tdo same2,buat assignment same2, n balik kampung pon same2..
bukan itu sahaje,,,kami mempunyai minat yang same
iaitu
1. bersukan (badminton)
2.berlakon
3.ponteng kelas
4. makan
5.tidur
6. pau org

minat kite org memang selalunyer same..tp kekadng ade yang xpuas hati gak aw dengan ini perempuan...
yang specialnyer....kite org nie kalo ade yang xpuas hati...kite org akan gaduh
(bertekak sampai jumpe jalan penyelesaian)
klo xjumpe jalan penyelesaian,,kite org tetap akan bersame n  just let the hurt gone with the wind

i love her because:
"pernah sebumbung dengan saya"
"die memahami sya"
"suka buat lawak"
"suka buat saya happy"
"pernah rase susah saya"
"n because she is my friend la"

now kiteorg da x lg bersame(sebumbung) sebab kite org sedang menjalani latihan industri
but we still keep in touch almost everyday
that why i call her (sticky friend)
i hope this relation that we made will everlasting
" kawan sampai ke syurga"
saya nuratiqah zainal abidin sayang kamu sarinah md. sarip

::that all about my sticky friend::

and i would to tag to:
5. http://syarifahmadihah.blogspot.com/

upsss...lupe lak nak g tau tuan punyer blog yg create this contest
okey,,,look the picture below n click the link u will know the detail bout the contest


http://candysugarsweet.blogspot.com



2 comments:

nurkaloi said...

so sweett ^__^

Anonymous said...

salam akk
ada no contact kak sarinah tak?
saya junior dia dulu..
dah lama lost contact :)