March 27, 2011

:::romantiknyer naik beca:::

assalamualaikum...

 semalam...saya naik beca dengan mak sya,,waktu malam,,,kat melaka....sangat seronok...SAYA SAYANG MELAKA,,mane x nyer..tempat jatuh lagi dikenang...walaupun bukan tempat lahir saya...:) hati yang sangat seronok  bile menjejakan kaki di melaka...:)..nak cite pasai beca...beca memang romantik la kalo naik waktu malam,,,saya ngn mak saya asyik tergelak aje....sebenarnye kiteorg gelakan pakcik tua yang bawa kiteorg(al maklum la kite org ni berat)jahat ek kite irg gelakan...bukan nak tolong...hhehheeh...mak saya tanye pakcik beca tu..larat x nak bawa kite org nek beca nie,,,pastu pakcik tu kate,,,nak wat cm ne...da rezeki...:P..ape pon saya suggestkan kepada pasangan bercouple untuk nek beca melaka waktu malam memang romantik...,,,,seronok....:)

image sources mesti la dr En. Google..:)

 kesian kan kalo pakcik tua yang bawa,,,:(

best,,try la...:)


4 comments:

misz FaTiN said...

suka nye dia..huhu..
i'm a malaccarian,, tp xpnh nek beca.. pecaya x?..huhu

Nabila Shah said...

aah , betul betul betul.
comel jea naik beca.

nuratiqah zainal abidin said...

hahahahah...i pon same la...
ni 1st time aw,,,:)
n i xpenah naik menara taming sari g...:)

nurkaloi said...

kaloi daa 4 bulan keje kat melake
tp berpluang ag nak nek beca hahahaha