July 30, 2011

Football fever!!!

ade rupe harimau x??aummm~

assalamualaikum dan salam 1 Malaysia.....hahahahahha...da lame giler x update blog nie....cause what?? laptop rosak,,,,broadband pon x kene potong...sian3.xpe,,,kije t bayar lek..now..nak cite sikit pasai football fever yang melanda penduduk kampung jawa!! sekali ngan saya pon berjangkit...mule2 memng xnak perhi sangat,,,tp da ade org ajak...just go and enjoy ar~...tiket RM 30 bole la...beli jesii yang murah baru RM 15...shawls harimau bintang tu baru RM 7,,,murah giler ingat nak cari shawls harimau malaya,,,x jumpe plak...xpela janji tema nyer HARIMAU~~ AUUUMMM!....tp semuanye pakai duit Pn.maznah....yela semenjak xde income nie...asyik kene kan Pn. maznah aje...nie la masenyer...biler lg???kwang3....walaupon Malaysia KALAH,,,tp tetap rasa bangga jadi rakyat malaysia...pergh...mase mule2 sampai tu ,,, memang berkobar2,,mcm saya lak yang nak jadi pemain utama nyer,,:P..kite org sampai pukul 4 ptg,,,,masuk stadium kul 6...tgu perlawanan 8.45 malam,,,tp rase mcm sekejap ajew....hehehhehe...memang best la kalo ade event mcm nie n kite join bersame2 family....saya pergi ngan family tiri n sedara tiri saya...it is really3 make me enjoy my boring dayS! thank you semua yang get involved dalam acara nie,,,ACARA SORAKAN...

hehehheh..b4 pergi BERSORAK, bergambar dulu! yang nie lah step family saya

with my step sister n his fiancee...MALAYSIA! AUUUMM!

itu saje for football fever!! kalah menang xpenting! yang penting SEMANGAT!

i love MALAYSIA!

2 comments:

SYAFIQAHSALEH said...

syoknya dapat g tngok kat stadium..jeles :D

Izatie said...

Whoaaa semangat :O Hehehehe.