April 7, 2012

Trip to Genting Highland

Assalamualaikum

Gagagaga.trip tuo genting highland bersama rakan-rakan office.Sebenarnye kiteorg da lame giler rancang untuk pergi bercuti sesame akhirnye kiteorg pilih genting highland sebagai tempay yang paling affordable dudee!kiteorng collect duit sorang RM 80 je . Termasuk duit minyak untuk 2 kereta dan masuk theme park.makan sendiri ok!Kiteorg pergi bertujuh:izzat,hazim,syah,alin,munirah, hafiz dan aku.

Pagi sabtu tu kami berkumpul dihadapan bangunan office sambil menantikan kedatangan si izzat yang sememangnye suke datang lambat.:sabar je larh.

biler si izzat ni da sampai muler la nak bertekak dengan simunirah.hahaha.aku,munirah dan izzat ni satu deparment construction.alin and hafiz deparment (rumah mesra rakyat-pemprosesan permohonan)RMR,hazim bahagian harta syarikat,syah pula kaunter girls you.hotss!

da puas membebel kiteorang teruskan perjalanan menuju destinasi yang dicari.Genting Highlands!

da nak dekat da puncak genting tetibe sihazim dan izzat nak behenti plakk.ikot ajelah dieorang driver.

dan aku mula berposing sakan macam org mereng pon ade.hihihi.tapi i noe i comel.

okey.turn i tangkap gambar.so aku xde larh dalam gambar!sobsob

hit me a call okey!
naik "spiderman" ni memang x takut lansung bagi aku sebab ak da rase secure sangat.hahakss.secure la sangat.tapi orang seblah aku tu"syah" da pengsan da!!!hahahaha.gelak abes kiteorang!

wahh..muka happy naik "kapal buaian" aku sempat snap gambar dieorang walaupun sebenarnye kamera is not allowed. mase naik kapal ni syah asyik duk gelakkan aku plak sebab ak boleh menagis naik bende ni.sebenarnye ak gayat,perot rase gayat sangat.sampai aku jadi cuak.hahahaha.kelakar la aku!

ni kiteorang naik kereta api.roller coaster tutup mase tu.hihihi.sweet sangat kalau pasangan couple nek bende ni tau!i suke!

malam sikit kiteorang naik k-noe.(asal ade bunyi jadilarh). sweet jugak kalau naik k-noe ngan bf malam-malam cam nie.tp tp tp saya bukan pasangan bf,kekasih hati ataupon suamiisteri dengan mamat(hafiz) kat sebelah tu okeyyy.

okey ni kiteorang sambung-sambung k-noe pastu gerak same-same.aku suka gambar nie sebab ade semua orang kecuali izzat sikecil sepelik dan si kura-kura(jahat aku nie).minta maaf izzat..izzat sebenarnye tukang tangkap gambar kami!TK izzat!

wahhh.gambar aku setepek!Genting memang best!!


No comments: