June 12, 2012

Kek pelik!

Assalamualaikum blogger dan kepada semua pembaca yang bukan blogger..

kat mane nak stat erkk??Kek pelik?? hurmmm,,,klo korang nak tau ,,mak saya mmg tukang buat kek,kek kawin,kek tunang,kek harijadi n banyak lagi la,,semua pasai kek mak saya tau!(kate mak saya)
pada suatu hari adalah mahluk Allah ni order kek ngn mak saya untuk harijadinyer...da siap2 buat kami pon hantar la ke rumah tuan empunyer,,,,setalah tgu beberapa minit untuk bermula,,,TIBE2,,,,,,,,tibe2 lilin plak xde,,,so empunyer kek suro la pakwenyer pergi beli lilin...sementara kami hanya menunggu,,,sejam tuhhh kami menunggu..x sampai2,,,haikk..pelik jugak jauh bebenau pakwenyer beli lilin kek,,,keadaan semakin cemas,,,,tp rileks jelakan x kan nak huru hara plakk.....bek bek bek bek bek bekbek(bunyi moto),,panjang umor nyer pakwe nyo...sekali tu..tanpa buang mase lilin pon diletakan diatas kek tu..yang gempak tu lilin yg dibeli bukan lilin kek tp lilin halau LALAT kate mak saya,,tp biasanyer lilin ni saya tgk kat kedai makan yang  untuk romantik tu,,,haissshhhhh,,kiteorg gelak habis la annnn..

 ini lah kek yang mak saya buat untuk bufday gurl!(so gurly)
and this one,.,,,,hahahhaha,,funny right??kek pelik!

 ha ni plak tuan kek hihihihi,,apepon happy birthday!

hurm sampai disini saje larh untuk post kali nie..
semoga berjumpe lagi,,ddaaaaa :)



No comments: