December 5, 2012

BURGER GERGASI

Assalamualaikum semua!

hihihi.malam semalam saya pergi makan burger bakar gergasi yang sangat besar. sebenarnye saya da lame mengidam nak makan burger ni. bole la pulak mase 1st time pergi tu burger tu da abis.nangis saya depan kedai tu. hahaha. kali kedua saya datang baru ade.hihihi.

tgk ni.besau giler kan!ini 1kg.RM40

sory gambau burger nampak separuh.hihihi,mak saya yg amek kan gambar><
gelagat kami semasa menggu mak saya tangkap gambar.tekan tu xjd tekan ni xjadi.saya order air kiwi.sedap.mak saya order air avocado lg sedap!
ni mak saya dan bapa tiri saya. :)
kami makan 4 org je.x abes then bawak balik rumah.
*alamat kedai abg yazid burger ni saya xle bg detail: yang saya tau kat shah alam belakang unisel je.
ok.kepada sesiapa yg belom cube.cube larh!

1 comment:

masmaribellmastura said...

wah...hehe.tak muat mulut makan..