December 21, 2012

Photo Grid and Instagram

Assalamualaikum.

Photogrid and Instagram. wahhhhh,,sangat best loooo.yer! sangat best buat orang-orang yang macam saya yang suka bergambar edit and post.senang je kalo korang ade hp yang ade software android bole la korang install..x android pon bole ..hahahaha.tp aku nak bagi tahu korang yang photogrid dan instagram memang satu combination yang bagus,sebab photogrid tu die mcm editor gambar je,xmacam instagram yang boleh post-post untuk public.suke sangat!

dibawah ini adalah gambar-gambar contoh:




okey-okey okey.so korang-korang pon boleh la cube app photogrid and instagram nie.memang cantik,bagi aku.anyway semua gambar aku berkenaan makanan.ini menandakan aku yang gemuk bertambah larh gemuk ok!sampai sini saje post aku untuk korang.Assalamualaikum.have a good weekend!

No comments: