January 25, 2013

Jotter Note!

Assalamualaikum.Good evening!

hahaha.dua minggu sekali baru la nak update.its ok,whatever the topic u talk about,as long u update,it will be most useful thing to read on for all.

Jotter Note!you know what,mase aku mula-mula masuk uni,aku tak tahu langsung ape itu Jotter note!
ape yang aku nak share as a pelajar kat sini,aceh!jotter note ni adalah note yang disediakan,ditulis oleh korang tak kisah dengan ape bentuk asalkan korang faham,itulah jotter note.tapi biasanya jotter note ni untuk  mata pelajaran yang ada experiment ajerk,ini adalah untuk memastikan yang korang betul-betul faham dengan experiment yang hendak dibuat dan untuk tidak blurrr,almaklumlah masuk lab kalo masih tercengang-cengang nak pakai ape,nak ikut procedure mane memang buang mase!budget before masuk lab da TERROR sangat,dah pandai sangat.so jotter note memang wajib disediakan sebelum masuk lab dan sebelum memulakan experiment!Dekat UniKl Micet ni Jotter note ada markah!so make it understand by your lecturer!

ok itu saje nak update tentang jotter note.Motif?sebab aku tengah buat jotter note sekarang nie untuk experiment Analysis of Food colouring esok!!ok bai!

*tulis saya tak cantik ponnnn :p

No comments: