May 29, 2013

CH tempat romantik pasangan kekasih

Assalamualaikum
Terima kasih kerana sudi membaca blog saya yang tak seberapa.hari ni saya nak kongsikan pengalaman saya semasa berada di Cameron Highland.seperti yang korang tahu CH adalah salah satu tempat yang bersuhu rendah(sejuk) dan sesuai untuk untuk penanaman buah-buahan dan sayur-sayuran.selain daripada itu,CH jugak sesuai dijadikan tempat pelancongan atau "Honeymoon" almaklumlah kebanyakan Negeri di Malaysia memang hot.kenapa saya inverted comakan perkataan honeymoon tu?ceh wah!gatal!hahaha.

haaa.tengok jalan pun belit-belit mcm ular kena palu.
of course la saya poning,lagi-lagi duk seat belakang memang muntah tiga plastik kaauuu.
my advise:bawa minyak angin ,sediakan plastik dan kepada yg tak tahan muntah jgn duduk belakang especialy kereta mpv.
tapi korang bila da sampai atas,memang segar bugar.confirm yang tak sihat pon jadi sihat melihat keindahan ciptaan tuhan.ladang teh adalah tempat pertama kitaorang singgah.subahanAllah.memang tenang.
sambil-sambil tgk ladang teh,cuba-cuba memetik daun teh,korang jugak boleh duduk lepak-lepak minum teh,kopi dan minuman panas untuk menghangatkan suasana sejuk itu.





No comments: