May 20, 2013

Melaka is the best place for me

Assalamualaikum.

selamat petang semua.

trowback masa lepas habis final, saya ke Bandaraya Melaka.ehh bukan saya dah memang belajar kat sana ke?.tnye diri sendiri plak.excili memang belaja kat Melaka.tapi bukan lah kat bandar.saya belajar di Alor Gajah tu, sempadan negeri sembilan dekat dengan Tampin.nama U saya adalah UNIKL MICET.tempatnye kawww ceruk.pagi-pagi atau petang-petang jogging mesti banyak ba alif ba ya.ishishish.memang ceruk.tapi kalo malam,memang tenang sangat,nampak bintang jelas sangat,bulan yang cantik sesuai untuk mencari ketenagan.

suasananya lebih kurang macam nie la.
this pic taken from "theotherkhairul"blog
sebab die senior saya.
wawawa.

okokokok.ape saya memcacai nie?kate nak cite kat bandaraya Melaka.aiyoo.ok lepas abes final kitaorang cadang nak pergi zoo Melaka.malangnya selepas mengoogle tentang zoo melaka and the result is soooo dispointed,so kiteorg rancang pergi tngk wayang cerita iron man plakk.malangnya cite tu start kul 7.30pm and habes dalam pukul 10 lebih cam tu kan.kiteorg cancel plak. sebab ade assignment x siap lagi.oiiii kate da habes final assignment pon tak hantar lagi ke?

memang tak hantar lagi pon sebab lecturer brief lambar pasai assignment tu.da nak abes lecture week baru nak brief.mengganggu study week kiteorg jerk.hurmm.padahal saya bukan buat papepon."sleeping partner".bukan ape nyahh saya langsung tak faham macam mana nak buat.kosongkosongkosong.tunggu je la result kaww nyahhhh!belajar kat micet ni memang mencabauuuu.jawab pekse terangkat punggung u tauu.perut i boleh crem tauu.sabar je lah.

korang perasan tak gambar ni senget?kalo tak memang korang la yang senget k!
ok.dekat bandaraya Melaka setiap malam.almost setiap malam la,akan diadakan panggung.panggung ape ea.taktau la nak cakap.tapi die akan adekan persembah cerita-cerita sejarah and whatsoeverlah ke langit.macam projector lahh.macam tu lah korang akan tgk cerita tu.nak dijadikan cerita,korang nampak tak kapal kat belakang tu?itulah tempat yang korang akan duduk untuk menonton wayang projector tu.
ini kawan saya.nama dia miza.dia photographer amatur.
amatur la sangat.hurmm.
da sambil-sambil bejalan tu amek gambauuu sekali.
tetibe saya jumpe iron man.wah tekezut tau.
seriusly ironman ni gerak mcam robot.
form hollywood to Melaka(exhibition)
dianjurkan muzium pahlawan melaka.
area-area sini banyak muzium yang korang boleh lawat.tak rugu punyer.
ape lagi posing la.
tetibe ironman minta shake hand.tekejut beruk makk!
hahahaha.
da habes bercanda dengan ironman ingat nak p la makan cendoi.tapi da tutup sebab da pukui lima.
so buat le muka kesian kat depan bangunan merah stadthuys
da tak dapat semua makanya pergi masjid selat jelah ok
solat dahulu k.
seriusly cantik dan tenang.

ok la sampai sini sahaja hubungan kita.selamat tinggal kasim.moga kaww selamat disini.
terima kasih Allah
terima kasih kawan
terima kasih semua
love u.mmmuuuuuaaah!
bye semua.

3 comments:

LaLa mhdnor said...

dah lama plan nak pi melaka, tp x sampai2 huhu

faiq said...

baru aku taw, iron man org melaka rupanya

zulhilmi tempoyak said...

fuuuhhhhhhhhhhh... best...!!

nk ikot lain klu p lg.. heee