May 19, 2013

Tips untuk wanita busy.

Assalamualaikum.

kat sini saya tak boleh cerita banyak sebab saya busy.saya ni wanita yang busy tau.tapi sempat jugak luangkan masa dengan my belog. so i nak bagi uooollls tips.jangan tak buat plak.cett! bajet je i ni kan.haha.
okokokokok.saya ni almaklumlam menolong mak saya membuat temapahan makanan dirumah.kengkadang tu kena bergegas ke sana-kesini dengan cepat nak hantar makanan. saya ni plak  tak bole dalam keadaan tergesa-gesa.nanti saya jadi kelam kabut dan bad mood.emm bad mood. almaklumlah saya ni single(promote diri plak.macam ade orang nak plak) pergi mane-mane takan nak selekeh.walaupon saya tau saya memang selekeh.so untuk mengelakan kelam kabut saya gosok tudung bebanyak dan baju bebanyak supaya dapat mengurangkan kelam kabut dan badd mood.emm bad mood.

itu saje dari saya.sekian.
ingat gosok baju and tudung awal-awal untung mengelakan kesesakan.selamat malam semua!

banyak la sangat tudung u gosok nyah!

1 comment:

Mysara Ab Rahman said...

klu rajin bru gosok byk2 tp klu mlas, nk kuar bru gosok..hee