August 4, 2013

When i was 14

Assalamualaikum.


masa umur aku 14,aku adalah of cos pelajar sekolah menengah kebangsaan sri mahkota,umbai,melaka,pemain hoki yang berdedikasi sebab setiap petang lepas balik sekolah,makan,rehat-rehat kejap then pergi sekolah balik dalam pukul 3 pastu buat latihan hoki.setiap selasa,rabu dan jumaat tak silap aku.3 x seminggu.lepas tu,setiap rabu tu jugak ada latihan ping pong, disebabkan aku jugak adalah pemain ping pong dan hoki,so aku pergi main ping pong pukul 3 -5 pastu aku sambung main hoki sampai kul 6 atau 7.jarak rumah aku dari sekolah memang tak jauh.dalam 2 km je.kadang-kadang bile aku rase nak main bola baling so aku join latihan bola baling.bola jaring memang NO!bukan tak boleh main.tapi aku rase tak cukup ACTION aku nak tontonkan nanti.tapi sejak da 23 ni aku main je bola jaring tu.

masa umur aku 14 juga,aku adalah penolong ketua darjah yang disayangi oleh cikgu-cikgu.semua cikgu sayang aku sebab aku rajin tolong cikgu.of cos la kan..penolong ketua,mestilah rajin.masa aku 14 aku rapat dengan seorang rakan yang bernama noorliana.kami selalu pergi tuisyen ke bandar melaka sama-sama.masa aku 14,aku ni sexy dan free hair(zaman jahiliah).but liana is opposite to me.setiap kali abes tuisyen liana akan ajak solat dulu dan dia akan ajak aku.dengan bodohnya aku kata tak nak sebab aku pakai skirt pendek.then liana replied *terpulang lah pada kau yang penting  aku dah tunaikan tanggungjawab aku.besok kalau kat akhirat kalau tuhan tanye ko jangan salahkan aku plak.aku dah tunaikan tanggungjawab aku.then die pergi solat.but before tu die kate.ko tunggu aku kat sini walaupon tsunami melanda tau?aku suka liana sebab cara die approach tu kene dengan aku,walaupon aku nakal,tak solat dan so on die tetap mahu berkawan dengan aku.liana adalah pelajar cemerlang sekolah pada setiap tahun.takde orang boleh challenge die.so masa aku tingkatan 3 aku dapat PMR yang cemerlang dan terus pindah sekolah.tapi aku,liana dan aminah tetap tak lost contact sampai sekarang walau semua orang buat haluan masing-masing untuk capai kejayaan masing-masing.

masa aku mur 14,aku ada bergambar dengan chua boon huat yang baru meninggal pada 2 hari yang lepas.dari kiri,chua,aku,aminah dan rohaika.

*entry ni belom abes lagi ssebab aku nak upload gambar aku masa umur 14.itu tu pon kalau korang sudi nak jengah-jengah blog aku ni.

ok.see you when i see you.daaaa.

No comments: