February 22, 2014

Percutian di Pulau Pangkor-Part 1

 Assalamualaikum.
hi korang semua.lame kite tak bersua.hihihihi.
korang ape khabar.sihat?cewah.ambil berat nampak."takot hilang follower la tu".
anyway thank you lah korang sudi singgah blog i yg x seberapa ni."padahal syok sendiri".tulis entry takde org interested pon nak baca.yela..ak bukan FL.hihihi.


serius wah! lame betul x hupdate blog!

sekarang da 2014 da oii..last update tahun lepas 2013 tak ingat bulan bape hupdate!
ko nampak betape busynye ak ni sampai x sempat nak hupdate blog kesayangan ni huh!

so back to the main point cite pergi bercuti ke Pulau Pangkor.cuti sem 3-2013.cuti sem kali ni x lame pon.tapi alhamdulilah.Allah bagi aku peluang bercuti ke Pulau Pangkor! sangat seronok! walaupon x berape nak rancang!serius Pulau Pangkor Best!!bagi aku lah.

okey.this vacation is only for girlss.hihi

anyway tq to ira and ina sebab buat plan yang best ni.
dari kiri: ira,mimi,aku,ina,ct, and dayah.ct and dayah tu da kerja da.kawan kepada ina and ira.

mase kat atas feri.tambang feri pergi balik RM 10 Je!

kiteorang naik van ni dari jeti ke chalet RM 20 untuk sekali pergi je.
 sampai chalet dalam pukul 2 tgahari .lepas check in kiteorg terus pergi makan and survey2 pakej  buat aktiviti untuk hari kedua. kalau korang kene cari pakej yang murah tau!pandai-pandai lah kautim.hahahah. first sekali kiteorg sewa motor,sebab kiteorang ni semua kaki rempit and nak ronda-ronda, lagipon moto lagi murah,senang nak handle, jimat minyak and so on. tapi! jalan kat pangkor ni bahaya sikit sebab berbukit-bukit.so rempit hati-hati k kalao sewa moto kat sini.sewa moto pulak 2 1/2 hari untuk satu motor RM 30.
 lepas dapat motor ape lagi rempit satu pangkor la
 ko tengoklah punye lah rempit sejati! sampai helmet pon tak nak tanggal!.lepak-lepak pon pakai helmet.keselamatan katenye.hihihi.padahal kiteorang ni semuanye Amanah! sbb abg motor ni kate helmet kalo hilang ganti!hihihi!tak hilang helmet punye pasal!

 ni ak jeles sebab aku takde dalam gambar!seronoklah dieorang ak yg tangkapkan gambar.
 hihii.buai laju-laju! saya nak kawin dengan anak raja!
tenangkan fikiran sambil merenung masa depanku!hukhukhuk!
suasana Pulau Pangkor ni memang tenang!cantik!nyaman!aku suka sebab die ade kriteria yang tersendiri.
kalau korang nak tau ni lah first time aku buat plan pergi bercuti ke pulau bersama rakan-rakan!

so sampai sini dulu citer pulau pangkor part-1 aku untuk hari pertama!

1 comment:

suhaimi said...

nur nadira homestay/pangkor indah homestay

www.homestaydipangkor.blogspot.com

suhaimi(0192177614)

terimakasih...empunya blog