March 29, 2014

Masih Lagi Hingusan

Assalamualaikum.

hye kawan.kawan.

lame da tak hupdate belog kesayangan lagi terperap masam.


sebenarnye nak cerita sikit la tentang my story. ye lah i ni kan umur da masuk wanita,bukan remaja lagi, tapi i rase diri i ni masih lagi hingusan. tak tau la kenape. bile la i nak dapat jadi wanita sejati lagi berkerjaya ye. InsyaAllah ada la tu,

tapi buat masa skrg ni kengkadanf rase sedih la jugak sebab nta.nta.nta. mungkin ramai kawan yg da melangsungkan perkahwinan kot(cet itu plak yg dirisaukan). tak la sebenarnye i sedih sikit je.sikit je sebab rase rendah diri(aku memang rendah) yela,kengkawan semua da abes degree,da bekerjaya da kawin da ade anak. aku? aku? aku?

aku masih disini. di UNIKL MICET tercinta. setiap hari buat lab. seminggu lab ade la dalam 5 kali.setiap lab mencecah lebih 3 jam lebih.dengan kelas lagi,pastu nak kene sumit lab report lagi.ini lah hidup aku skrg.masih masih masih masih mencari sesuatu yg tak pasti.


inilah kehidupan aku skrg. apepon aku kene enjoy!!!

Demi mama!aku akan mengenggam segulung ijazah!

korang doakan aku yer ><

bye.assalamualaikum ;)

No comments: