August 31, 2014

Sebagai Rakyat Malaysia saya akan DOT DOT DOT

Assalamualaikum dan salam merdeka yang ke-57!
~Disini lahirnya sebuah Cinta~

Merdeka!Merdeka!Merdeka!Merdeka!Merdeka!Merdeka!Merdeka!


Merdekakah kita?
fikir-fikirkanlah.


"Sebagai rakyat Malaysia saya akan memastikan dari saat ini saya akan menguasai sejarah Malaysia kerana saya percaya dari sejarahlah terbentuknya Malaysia,dari sejarah terlahirlah kita. Semuanya dari sejarah.Jadi saya akan memastikan saya mengetahui dan menguasai sejarah Malaysia untuk mengekalkan semangat patriotisme dalam diri yang kerdil ini. Sejarah mengajar kita untuk terus maju tanpa mengulangi kesilapan   berlandaskan prinsip raja berpelembagaan, rukun negara dan undang-undang negara. Semoga Malaysia terus aman sentosa dan terus Merdeka!"

itu saya punya slogan "sebagai rakyat Malaysia saya akan DOT DOT DOT" anda pula bagaimana?

sekian saja dari saya.Semoga bertemu lagi di edisi salam merdeka yang ke-58 tahun depan ditarikh yang sama. Assalamualaikum!


No comments: