December 10, 2014

Futsal Wanita

Assalamualaikum.hai!lamer giler tak hupdate belog kesayangan ni
sampai lupe yang sebenarnye aku ada satu blog!
ok. cerita kali ni saje-saje je~

FUTSAL WANITA

sebenarnye aku minat main hoki,tapi since hoki tak hantar wakil wanita untuk tournament,so aku beralih arah kepada futsal. mula-mula hanya sekadar suka-suka je sebab da bosan petang-petang tak buat ape,daripada aku duduk membesarkan badan,baik aku bersukan keluarkan peluh dan hilangkan stress belajar.lepas sikit-sikit join training lame -lame ikut dieorang pergi friendly match. memang seronok. tapi aku rase kaki aku tak boleh bertahan lame la.sebab tak kuat nak tendang bola! i just wonder mcm mane pemain wanita futsal MMU boleh keraskan kaki tendang begitu kuat dan laju?! oh damn! tapi dieorang memang hebat main futsal, professional,level international punyer lah!
tapi yang aku ni memang selalu kene ayam dengan diorang.hahaha.kesian. 

then, ade pulak KSSU antara unikl. so aku turut mewakili walaupon level ayam katik!hahah.

gaya,bergambar memang taknak kalah!
ini gambar pasukan kami. yang depan ni striker.aku defence.

cooling down after match! siap ade physio.serius kalau tak cooling down memang betis tak boleh angkat ler nanti yerk!
warm up!

hahah.ini saja coretan kali ini sebagai tanda kenangan aku pernah main futsal.sekarang aku dah tak main da,sebab da tua.lagipun serius kaki aku tak cukup kuat.kepada pemain futsal wanita diluar sana semoga berjaya la yerk!teruskan perjuangan anda dalam industri sukan!

bye-bye!

1 comment:

Anonymous said...

Askm....sy nk tanya...sy ada apply msuk MICET...program Bachelor in Biosystem..tp mslhnya...time nk apply online tu x de kuar list tu....yg ada bachelor chem ( honours ) je... Kenapa ye and x blh tukar program stdy ke??? Sy nk sgt amik biosystem x tak dpt choose coz yg kuar kt list tu...tu je...yg lain x de...