December 9, 2016

Dua Kos Berlainan dalam Diploma dan Degree

Assalamualaikum..

Hye. What's up?

Ya Allah, Lama giler tah hupdate,

Anyway saje nak catit dalam blog ni yg aku da officially Graduated in Bachelor Chemical Engineering Technology Hons. in Environmet pada 22 Oktober 2016.

Anyway, CD yang photographer bagi tu da corrupted. Ni je yang tinggal

Dan, Dan, dan aku ade Diploma in Construction Technology sebab tu lah aku punyer degree 4 tahun kaw!

So total tahun aku belajar lepas SPM adalah tujuh tahun, in between aku ade pengalaman kerja setahun jer!


Sekarang? Aku keje sebagai _ and _ Engineer. #Rahsia. 

Alhamdulilah,lepas habis intern menganggur dua bulan je. Pastu ade tiga job interview antaranya, On job training Sime Darby, Enviroterm dan SPA JKR. So aku pilih Enviroterm. SPA JKR tu memang aku tak perform langsung masa interview.

Ok lah. Di Zaman ekonomi yang gawat ni dapat jugak kerja. #rezekimasing-masing.

ok lah.bye!


Wasalam.



No comments: